Ahad, 29 Mei 2016

FOREVER ALOE LIPS DAN JOJOBA, MERAWAT BIBIR KERING DAN MENGELUPAS !!!!

FOREVER ALOE LIPS DAN JOJOBA, MERAWAT BIBIR KERING DAN MENGELUPAS !!!!





hai !!! hari ni sy nak sharing lagi satu produk forever Living iaitu aloe Lips Forever with jojoba kaya dengan vitamin E dan B...Aloe Lips ni kira mcm lip balm lah juga yea fungsinya,..tapi lain dari yg lain,..kenapa sy ckp lain dari lain? mmg tak sama dengan lip balm yg ade di pasaran!!!

Ramai kita selalu lupa bahawa bibir kita juga perlukan pelembapan dan penjagaan. Pengabaian serta alam sekitar boleh sebabkan bibir menjadi kering dan merekah.  Aloe vera, minyka jojoba, lilin lebah dan alantoin digabungkan untuk mencipta Aloe lips forever ..satu produk bibir yang sesuai digunakan untuk semua musim. Produk ini membantu melegakan , melembapkan dan menyembuhkan bibir anda tidak kira di dalam rumah , smsa cuaca panas atau sejuk. Ia melindungi bibir daripada matahari, angin dan penyahhidratan. 


masalah-masalah bibir yang kerap kita alami,..dgn aloe lips forever semua masalah bibir dapat diatasi



Rata-rata kita mesti ada masalah bibir kering dan mengelupas kan,...? aloe vera dan jojoba dan aloe lips bertindak melindungi dan melembapkan bibir anda dari kering dan mengelupas,...bila nak start bulan puasa, kita tak boleh minum dengan kerap so lagi lah teruk lips kita kering dan mengelupas,,..jangan risau dan khuatir aloe lips forever dapat membantu,..sy spare di pejabat 1, dalam handbeg 1 dan di rumah 1.

aloe lips forever ini boleh menyerap merkuri pada lipstick kita,..sebelum kt pakai lipstick kt sapukan dulu aloe lips pd bibir kita,..hasil memnag terbaik sebab lips kita akn licin, tidak berkedut dan lembap sepanjang hari,...yang ada masalah bibir kering, selalu mengelupas sampai berdarah wajib mencuba produk hebat ini..


kebaikan bila anda menggunakan aloe lips forever ini : -

~ melembapkan bibir
~ merawat bibir luka dan mengelupas
~ menyerap merkuri pada lipstick
~ boleh pakai hari2 sebagai lip balm
~saiz kecil mudah dibawa ke mana-mana

opssss lupa nak bagi taw aloe lips ni boleh sapu jika pada bekas gigitan nyamuk dan membentu mempercepatkan hilanganya kesan gigitan nyamuk itu...unik kan?? lip balm kat pasaran xde yg boleh buat mcm ni taw,...aloe lips forever je yg mampu buat begini,...nora bagi 5 bintang !!! mmg terbaikkkkk







ini adalah hasil testimony saya sendiri selepas menggunakan aloe lips forever 




sebelum ni pakai lipstick memnag tak cantik sebab bibir kering berkedut2 dan nampak kesan mnegelupas,..sekarang paki lipstick lips sy licin, smooth dan moisture,..suka sgtttttt

harga murah je uols berbaloi2 dengan fungsi dan kesannya!!!

1 stick aloe lips forever : RM13.70
postage RM7.00 semenanjung
RM9.00 sabah/sarawak

whastapp +6019-2372259

cod kg delek/ klang/port klang
fb&ig: darin harrazmiey
agen sah produk forever living





Tiada ulasan:

Catat Ulasan